Lange reisdag - Reisverslag uit Fort Lauderdale, Verenigde Staten van schouwstra - WaarBenJij.nu Lange reisdag - Reisverslag uit Fort Lauderdale, Verenigde Staten van schouwstra - WaarBenJij.nu

Lange reisdag

Door: Silvia

20 Juli 2014 | Verenigde Staten, Fort Lauderdale

Op zaterdagochtend 19 juli om 04.30 vertrokken met de auto naar Schiphol. Om 07.15 vertrok onze vlucht richting Parijs. Ik kwam toch wel met een vreemd gevoel op Schiphol. Er spoken allerlei verdrietige gevoelens door je heen. Met de hele familie blij op de rolband met onze koffers. Hoeveel families stonden hier ook een aantal dagen geleden. Bah, inchecken ging snel en daarna richting Parijs. Tijdens het drinken van onze Starbucks nog even op ticket kijken. Tot onze schrik zagen wij dat wij pas om 13.55 naar Miami zouden vliegen in plaats van om 10.55. Uur.. Dus 5 uur hangen op vliegveld Parijs , jammer dat KLM ons niet op de hoogte had gehouden van verplaatsen vlucht, hadden wij niet zo vroeg naar Parijs hoeven vliegen. Goede, maar wel lange vlucht richting Miami, veel gelachen met Iris. Kluns, zat gelijk met openen van bakje eten al onder de vlekken. Daarna nog glaasje water over haar shirt. Kortom ze was lekker bezig. Op Miami aangekomen nog heel lang bij douane gestaan, je komt echt niet zomaar binnen. Om 17.10 geland en pas half 7 door douane. Maar veiligheid is belangrijk. Om 20..30 Amerikaanse tijd met onze jeep gearriveerd in ons hotel in Fort Lauderdale. Reisduur van huis naar hotel 22 uur. Maar we zijn wel veilig aangekomen

• 20 Juli 2014 - 13:00

Jan En Corry:

Lieverds was een lange vlucht met een dubbel gevoel. Maar nu met jullie gezinnetje gaan genieten van jullie mooie reis. Wij gaan jullie volgen wij verheugen ons al op de verhalen en foto's. Dikke kus uit Rotjeknor

• 20 Juli 2014 - 13:04

Saskia:

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen! Heel veel plezier en genieten.. ik kijk uit naar het volgende verslag! X van ons!

• 20 Juli 2014 - 13:39

An:

ik heb al gezegd,het belangrijkste is toch,wel dat jullie veilig zijn geland.nu gaat het avontuur beginnen.ik kijk er ook naar uit.rust nu een paar dagen lekker uit.Hier is het verschrikkelijk warm.Morgen wordt het wat koeler.liefs An.

• 20 Juli 2014 - 14:00

Ciska:

Lieve Schouwstraatjes,

Genieten met een grote G!!!

XX

• 20 Juli 2014 - 14:58

Yvonne J.:

Zo, lange reis achter de rug, nu kan het vakantie avontuur beginnen! Veel plezier , wij kijken uit naar jullie avonturen/verhalen.
    Groetjes Yvon en Ben xx

• 20 Juli 2014 - 15:40

Winterkampjes:

Dag familia. Fijn dat jullie zijn aangekomen...ja 22 uur oefff wat een trip...maar nu lekker genieten na een welverdiende nachtrust...We gaan jullie volgen. Helemaal leuk!
    Groetjes van de Winterkampjes

• 20 Juli 2014 - 16:53

Janette (Sjaan):

Hello guys! Gelukkig veilig aangekomen, de reis duurde even maarrr....dan heb je ook wat! Lastig he, Iris eten in een vliegtuig ;) Geniet ervan en kijken uit naar jullie volgende belevenissen!! Liefs van ons xx

• 20 Juli 2014 - 17:06

Jasmijn:

Fijn dat jullie veilig zijn aangekomen! Nog heel veel plezier daar, ben benieuwd naar jullie volgende verslagen! Kus xx

• 20 Juli 2014 - 19:18

Joke Wil :

bedankt voor je berichtje fijn dat jullie goed zijn aangekomen
    ja vertraging weten wij alles van wij hadden dat ook
    maar ge niet er maar van gr dikke kus van ons joke en wil

• 21 Juli 2014 - 06:45

Blanca:

Hoi lieverds,
    De reis is inderdaad een minpuntje maar het is het dubbel en dwars waard!
    Lekker gaan genieten met z'n allen en veel foto's maken! Heel veel plezier....
    Dikke kus xxx

• 21 Juli 2014 - 12:30

Greet.schouwstra:

hallo fam fijn dat jullie goed zijn aangekomen.
    hier alles goed.wij volgen jullie verslag.
    leuke foto van iris silke en jelle in het zwembad.
    groetjes en een dikke pakkerd en een poot van kwispel.