Aankomst cape canaveral 21 juli - Reisverslag uit Cape Canaveral, Verenigde Staten van schouwstra - WaarBenJij.nu Aankomst cape canaveral 21 juli - Reisverslag uit Cape Canaveral, Verenigde Staten van schouwstra - WaarBenJij.nu

Aankomst cape canaveral 21 juli

Door: Silvia

21 Juli 2014 | Verenigde Staten, Cape Canaveral

Hallo volgers, het is nu maandagavond 21 juli. We zijn inmiddels gearriveerd in cocoa Beach , vlakbij cape canaveral. Vanaf aankomst op zaterdagavond heerlijke tijd gehad. Zondagochtend lekker zwemmen,,we waren vroeg. Daarna naar strand in fort Lauderdale en uiteraard richting Miami Beach . Het was inmiddels lunch tijd, dus heerlijk gesetteld in Beach club. Ed liet zich door onze charmante serveerster Christine een "lichte lunch" aansmeren (volgende ochtend in de gym). Na lunch richting strand om uit te buiken. Zon/strand en zee wat wil een mens nog meer. Terug in hotel nog even een verfrissende duik en daarna met onze shuttle bus naar Beach om lekker te dineren. Het was jammer dat Silke onderuit ging, schaafwond maar gelukkig konden wij er met de dames om lachen. Het licht ging toch bij iedereen rond 22.00 (bij jullie 04.00) uit. Deze ochtend vroeg op, iedereen sportief , Iris en ik hardlopen / de mannen naar de gym . Om half 10 ontbijtje op strand en daarna in auto richting cape canaveral, daar gaan wij morgen (dinsdag )naar toe. Rond 14.00 hier in hotel, strand en zwembad. In het zwembad voelde Iris een druppel op haar hoofd. Helaas het was vogelpoep. Bah brr . Zee was super / veel golven. Morgen vroeg op om naar Space Center te gaan.

• 22 Juli 2014 - 08:39

An:

Nou ik lees,weer veel eten.dat zal er weer afgetraind moeten worden.alles loopt verder op schema.mooi programma.ben benieuwd hoe het allemaal is.We horen dat wel.Kus,en fijn verblijf.An

• 22 Juli 2014 - 10:04

Jasmijn:

Wauw, ziet er super uit! Jaloers!! Geniet er van xx

• 22 Juli 2014 - 18:37

Blanca:

Hoi lieverds,
    DE GYM??? Het is vakantie!!! Hahahaha....
    Oh oh Iris....maar vogelpoep brengt geluk zeggen ze. Geen idee in welke vorm, want na 3 keer poep op m'n hoofd heb ik nog steeds de jackpot niet gewonnen.
    Ben benieuwd hoe jullie Cape Canaveral vinden. Zal vast wel indrukwekkend zijn.
    Heel veel plezier! Dikke kus xxx

• 22 Juli 2014 - 18:57

Wim:

Ziet er goed uit hoor,wordt er helemaal niet op de. lijn gelet?wij zijn nu. In wolluk,tim weer thuis gebracht,gezelligedagen,gehad,veelplezier daar geniet ervan,tot later houdoe mimo enpipo

• 22 Juli 2014 - 19:00

Tess Okkema:

Klinkt heel goed. Ik ben wel een beetje jaloers! Ik wil ook naar Amerika. Opmerking Jolanda: de foto's zijn nog te leuk!!!!!!!

• 22 Juli 2014 - 22:04

Hilda En Jan Coomans:

Fijn dat jullie zo genieten en voor ons de wereld dichterbij halen. Jullie kunnen wel lekker onthaasten nu. Jelle maak je nog wat aantekeningen voor een leuke spreekbeurt bij ons thuis? Bedankt voor de foto's en goeie reis naar de Cape.

• 22 Juli 2014 - 22:38

Chschalbroeck:

Hallo vakantiegangers het klinkt allemaal heerlijk. En een charmante serveerster Christine nou dat zit in de naam hi hi. Nou heel veel plezier en ik volg jullie verder dikke knuffel chris