7 augustus Everglades/Key Largo - Reisverslag uit Key Largo, Verenigde Staten van schouwstra - WaarBenJij.nu 7 augustus Everglades/Key Largo - Reisverslag uit Key Largo, Verenigde Staten van schouwstra - WaarBenJij.nu

7 augustus Everglades/Key Largo

Door: Silvia

07 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Key Largo

Hallo volgers, na een heerlijke ontbijt in hotel in Napels zijn wij om 09.15 vertrokken richting Everglades. Na een goed onderzoek door Ed wisten wij precies bij welke stop wij de Airboat moesten nemen. Echt fantastisch, met Airboat door moerassen, mangrovebossen, vogels en uiteraard alligators. Super dat dat je zo'n mooie tocht door de moerassen kan maken. Alles zo dichtbij. Na de tocht op water ook nog moeras in geweest met swam buggy. Jawel, wie kent dat voertuig niet! Bambiies gezien, kleine baby alligators, mooie moerassen kortom ogen tekort. Daarna hebben wij, ik niet, nog geknuffeld met alligators. Heerlijke ochtend achter de rug. Vervolgens mooie auto rit richting key largo. Lekker gesetteld in ons mooie appartement en snel wat boodschapjes halen en heerlijk een duik nemen in ons zwembad. Morgen met dolfijnen zwemmen. Na een heerlijk diner nu lekker slapen. Tot morgen

• 08 Augustus 2014 - 11:51

Quint:

Volgens mij gaan jullie nog erg lang gaan nagenieten van deze vakantie, maar nu eerst nog een paar dagen te gaan. Ik zou zeggen maak er nog wat moois van, al lijkt dat niet erg moeilijk te zijn als ik zo deze verslagen elke dag lees;)
    Groetjes uit Mallorca en ik zie jullie binnenkort!

• 08 Augustus 2014 - 22:42

Greet En Wim:

Wat weer een mooie belevenissen ,geweldig allemaal,en dan wat er vandaag gaat gebeuren,met de dolfijnen, op naarde key,s wel voorzichtig hoor, fijne dagen tot morgen veel pezier ,doui ,