30 juli Animal Kingdom - Reisverslag uit Kissimmee, Verenigde Staten van schouwstra - WaarBenJij.nu 30 juli Animal Kingdom - Reisverslag uit Kissimmee, Verenigde Staten van schouwstra - WaarBenJij.nu

30 juli Animal Kingdom

Door: Silvia

Blijf op de hoogte en volg

30 Juli 2014 | Verenigde Staten, Kissimmee

Nadat wij gisteravond erg laat thuis waren toch weer vroeg de wekker gezet. Zoals elke ochtend had Ed het ontbijt weer klaar staan. Thee, jus d"orange, toast met scrambeld eggs. Na de koffie op weg. Het park zag er gelijk al weer geweldig uit. Allereerst met onze fast pass een ritje door de mount Everest . Mijn maag stribbelde gelijk al tegen, teveel snelle attracties achter de rug de afgelopen dagen. Voor mij voorlopig geen snelle ritten meer. Gelijk naar de show van 11.00 uur van de Lion King. Wederom super. Ik ben naar een hele leuke vogelshow gegaan. Knap hoor hoe die vogels allerlei trucjes deden. Terwijl ik deze show bekeek zijn Ed en de kids nog in wat snelle attracties gegaan. Na een gezonde lunch met fruit, sandwiches en salade zijn wij met de safari tour meegegaan. Het leek echt of we in Afrika waren. Olifanten, giraffes, neushoorn, nijlpaarden gezien. En springbokken en mooie vogels. Met de jeep door water gereden, over krakende bruggetjes, kortom behoorlijk spectaculair. Na de tour nog 2 routes te voet gevolgd. Park sloot om 20.00 uur dus we waren voor het eerst rond half 9 thuis. Nog een lange dag maar iets korter dan de andere. Hadden we eindelijk tijd om nog wat boodschapjes te doen en wat wassen te draaien. Morgen gaan we weer even relaxen in een waterpark, blizzard beach. Even alles laten inwerken want we hebben echt heel veel gezien en gedaan. Nou luitjes tot snel en veel liefs uit Florida .

  • 31 Juli 2014 - 07:31

    Susanne:

    Bongiorno lieve familie,

    Klinkt goed allemaal. Wel lange dagen! Ik start zo aan mijn laatste dagje werken en dan 3 1/2 week vrij... mijn langste vakantie ooit geloof ik. Heb er zin in. Overigens hier al tijden mooi weer, ook dat is genieten. Lekker buiten eten, wijntje, nou ja je kent het wel. Nou fijne tijd nog, liefs suus xx

  • 31 Juli 2014 - 09:04

    Jasmijn:

    Zo te horen hebben jullie het erg naar jullie zin, kan ook eigenlijk niet anders ;) ! Geniet er van, xxx Jasmijn

  • 31 Juli 2014 - 14:23

    An:

    Leuk verslag weer van jullie belevenissen.Het is groots opgezet daar.Maar ja,dat zijn ze daar gewend.Vandaag lekker ontspannen in het watergebeuren.Ik zou het wel eens willen zien hoe dat in zijn werk gaat.Ik moet niet veel meer van glijbanen hebben;dat komt door dat voorval in blijdorp.Twee meisjes samen naar beneden,onder de modder en ontredderd.Weten. jullie het nog Iris en sillke? nu ik geloof dat jullie toch wel een fijne dag zullen hebben.kusje oma.

  • 31 Juli 2014 - 20:33

    Greet En Wim:

    Hallo lieve Fam.
    Wat een pret hebben jullie in die parken.Maar Sil in al die snelle dingen lijkt me ook niks.
    Maar een dagje in het zwembad is ook lekker een beetje uitrusten en zonnen.
    hier alles goed wij genieten ook in Zeeland op het water.
    Een dikke pakkerd voor allemaal en een poot van Kwispel.
    Groetjes Pipo Mimo.

  • 31 Juli 2014 - 20:33

    Greet En Wim:

    Hallo lieve Fam.
    Wat een pret hebben jullie in die parken.Maar Sil in al die snelle dingen lijkt me ook niks.
    Maar een dagje in het zwembad is ook lekker een beetje uitrusten en zonnen.
    hier alles goed wij genieten ook in Zeeland op het water.
    Een dikke pakkerd voor allemaal en een poot van Kwispel.
    Groetjes Pipo Mimo.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Kissimmee

Actief sinds 06 Juli 2014
Verslag gelezen: 527
Totaal aantal bezoekers 9097

Voorgaande reizen:

19 Juli 2014 - 13 Augustus 2014

Florida - 2014

Landen bezocht: