3 augustus Clearwater Beach - Reisverslag uit Clearwater, Verenigde Staten van schouwstra - WaarBenJij.nu 3 augustus Clearwater Beach - Reisverslag uit Clearwater, Verenigde Staten van schouwstra - WaarBenJij.nu

3 augustus Clearwater Beach

Door: Silvia

03 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Clearwater

Goedemorgen, gisteren een heerlijke rustige dag achter de rug. Om 10 uur vertrokken vanaf ons prachtige appartement in Kissimee. Door ons drukke leven daar hebben wij helaas vrij weinig van alle luxe daar kunnen genieten. Maar ja je kan niet alles hebben. Uiteraard hadden wij even een koffie break bij Starbucks. Om 12.00 arriveerden wij in Clearwater. Prachtige witte stranden met mooie palmbomen. Eerst even een lichte lunch aan het strand. Daarna handdoeken gepakt en lekker luieren aan het strand. Het was echt heel warm. Helaas was er niet echt verkoeling in de zee. Ook de zee was redelijk aan de temp. Waar waren onze Pelikanen. Jammer genoeg waren er krijsende meeuwen. Rond half zes nog even een duik in ons zwembad. Even opfrissen en te voet langs de boulevard richting een een gezellig eettentje. En dat is gelukt, heerlijk aan het strand gegeten. Een lekkere salade voor Iris en voor mij. Silke aan de wraps en de mannen aan een burger. En dat alles met een fantastisch uitzicht. Thuis op ons balkon nog even nagenieten met een sigaar en koffie. Met Jelle een spelletje Uno, meiden lezen. En daarna lekker slapen. Nu het ontbijt weer achter de kiezen en wij vervolgen onze weg weer op ons gemak richting sarasota. Misschien nog wel even shoppen en verder zien we wel. Tot in sararsota.