Dag in Epcot - Reisverslag uit Kissimmee, Verenigde Staten van schouwstra - WaarBenJij.nu Dag in Epcot - Reisverslag uit Kissimmee, Verenigde Staten van schouwstra - WaarBenJij.nu

Dag in Epcot

Door: Silvia

26 Juli 2014 | Verenigde Staten, Kissimmee

Na een heerlijk ontbijt in ons geweldige appartement gingen wij al heel vroeg op weg richting Epcot Center. Om kwart voor 9 de auto geparkeerd, om 9 uur lagen wij voor de deur om het park in te gaan. We hadden ons al georiënteerd wat er allemaal te doen is. Gelijk 3 x fast pass geregeld voor een aantal attracties. Je hoeft dan niet lang in rij te staan maar kan dan doorlopen. Epcot center is een Disney park wat veel van de dagelijkse nieuwe technologieën beschrijft en zowel de aarde als ons planeten stelsel laat ziet. Ook loop je door een aantal landen, zoals Canada , Engeland , Frankrijk, Marokko , Japan, Italië , Amerika , Duitsland , China, Noorwegen en Mexico. Alle landen laten cultuur zien en uiteraard ook de lekkernijen die bij zo'n land horen. Lunchen tussen de vissen. Verder is het heel lastig om attracties te beschrijven. Maar je hebt echt het gevoel dat je de ruimte in gelanceerd wordt.tot slot was er om 21.00 een spetterende vuurwerkshow. Jawel dat was nadat wij al 12 uur in park hadden gelopen. Het was echt een super dag en we hebben veel gezien. Nu bijkomen en relaxen met een wijntje . Morgen Silke jarig en op naar Hollywood studio's. We gaan er weer een leuke dag van maken. Truste en tot morgen.

• 27 Juli 2014 - 08:57

Wouter En Suzanne:

Silke, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! We wensen je een superleuke dag in de MGM Studios! Xxxxx van ons allemaal. En doe de groeten aan Herbie :-)

• 27 Juli 2014 - 11:56

Greet.schouwstra:

Hallo Fam,
    V.H.G. met de verjaardag van onze Silke.
    Wie word er nou 15 jaar op vacantie in Amerika. Wat zien jullie een hoop.
    Kwispel is ook jarig en loopt met een strik om.
    Ze heeft ook een kado gehad.Wij wensen jullie nog een fijne dag en we
    drinken er een glaasje wijn op.Een hele dikke pakkerd van oma opa Boot.

• 27 Juli 2014 - 13:43

Saskia:

Lieve Silke en allemaal,

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!! Geniet van deze speciale dag op jullie super vakantie!

Dikke kussss van ons allemaal xxxx

Liefs,

Fred, Sas, Maj-britt en Björk

• 27 Juli 2014 - 15:21

An :

Nogmaals gefeliciteerd met silke's verjaardag,Nu dat is wel een verjaardag met zoveel indrukken ,die zal je niet gauw vergeten.Weer veel plezier vandaag;vanmorgen heb ik met Hilda,Jan,en Mary al een wijntje op je gezondheid gedronken.veel liefs van oma an.

• 27 Juli 2014 - 16:52

Joke En Wil :

hallo fam
    eerst willen wij silke van harte feliciteren met haar verjaardag en een fijne dag met zijn allen
    ja dat epcot vonden wij ook het leukste van de vakantie zal best wel veel veranderd zijn
    maar dat horen we wel zo te lezen hebben jullie een tof verblijf nu veel plezier in al de parken
    dikke kus van ons xxxxxxx
    joke en wil

• 27 Juli 2014 - 22:15

Jan En Corry:

Hoi lieverds gefeliciteerd met Silke. Wat een leuke plek om je verjaardag te vieren. Jullie zijn echt aan het genieten kan het aan de verhalen en foto's merken dikke kus tot volgende verhaal dikke kus uit Rotjeknor.