Saint Augustine 25 juli 2014 - Reisverslag uit Ormond Beach, Verenigde Staten van schouwstra - WaarBenJij.nu Saint Augustine 25 juli 2014 - Reisverslag uit Ormond Beach, Verenigde Staten van schouwstra - WaarBenJij.nu

Saint Augustine 25 juli 2014

Door: Silvia

24 Juli 2014 | Verenigde Staten, Ormond Beach

Tot nu toe weer geweldige dag achter de rug . Ed en ik vroeg op en met kop thee genieten van de zee, echt geweldig. Zo ontzettend mooi. In de ochtend geen dolfijnen gezien maar vanmiddag wel. Ik heb lekker hard gelopen op strand om 8 uur voordat het te warm werd. Na de koffie op weg naar het oudste stadje van Amerika . Erg warm maar zeker de moeite waard. In Amerikaanse bar, 100 soorten bier, hebben wij lekker broodje gegeten, of salade. De serveerster vond ons een lovely family . Iris maakt 1 seconde nadat zij dit gezegd had een hele fijne opmerking: "ik heb een enorme plakpoten". Na lunch sigaren kopen voor Ed , terug naar "ons" strand en genieten van onze dolfijnen. Wel moeilijk / onmogelijk om daar foto van te maken. Straks even eten en morgen op weg richting Orlando, even naar shopping mall en daarna naar appartement , waar wij dan 9 nachten verblijven. We melden ons weer.

• 25 Juli 2014 - 10:01

An:

wat een geweldige belevenissen.Geniet van de leuke foto's.Iris moet zich wel een beetje als een dame gedragen hoor,meer naar je oma luisteren.Ik begrijp niet waarom die sigaren weer moeten.Nju gaan jullie naar een locatie waar jullie 9 dagen blijven,ook wel weer lekker rustig.liefs An

• 25 Juli 2014 - 10:01

Sjaan:

Klinkt weer fantastisch allemaal, sigaren erbij dan is het genieten helemaal compleet enne.......die plakpoten neem je maar voor lief Iris!!!!! XXXX

• 25 Juli 2014 - 10:18

Susanne:

klinkt heel goed allemaal. Dat van dat bier en die sigaren zal chris wel aanspreken! veel plezier in Orlando xx

• 25 Juli 2014 - 11:49

Joke Wil:

hallo fam

nou we lezen dat jullie genieten van van de vakantie het is daar nu eenmaal geweldig naar eigen ervaring
    ja wat op het nieuws is te zien maakt op iedereen wel heel erg veel indruk
    maar geniet er maar van ben wel benieuwd naar de mooie foto's of film de jullie maken
    dikke kus van xxxxx
    joke wil

• 25 Juli 2014 - 18:55

Pipo:

Nou nou,geweldig,genoeg te zien en te beleven daar,wij hebben vanmiddag Tess aan boord afgeleverd bij Arjen en Jolan,die zijn weer kompleet,engaan aan de zeereis naar Denemarken vv beginnen,groetjes geniet ervan,en tot morgen,

• 25 Juli 2014 - 19:04

Blanca:

Hoi lieverds,
    Jullie maken ook een mooie reis hoor! En geweldig om die dolfijnen te zien. Vind ik zulke
    bijzondere dieren! Als ik dit lees heb ik ook weer zin om naar USA te gaan.
    Heel veel plezier! Dikke kus

• 25 Juli 2014 - 21:36

Yvon:

Geweldig dat jullie die dolfijnen zien op "jullie"strand , echt genieten hè! Veel plezier in de mall, en ben benieuwd naar het volgende verslag Xx Yvon J xx