Strand/minuut stilte/denken aan slachtoffers 23/7 - Reisverslag uit Ormond Beach, Verenigde Staten van schouwstra - WaarBenJij.nu Strand/minuut stilte/denken aan slachtoffers 23/7 - Reisverslag uit Ormond Beach, Verenigde Staten van schouwstra - WaarBenJij.nu

Strand/minuut stilte/denken aan slachtoffers 23/7

Door: Silvia

23 Juli 2014 | Verenigde Staten, Ormond Beach

Wij volgen hier op verre afstand alles. Wat moet dit een emotionele dag geweest zijn. Ook wij hebben hier wat beelden bekeken. Om 10.00 uur ook met onze familie stil gestaan bij het grote drama. Het spookt toch heel veel door mijn hoofd. Elke keer weer lees je een emotioneel verhaal. Wat zijn wij toch gelukkig dat wij hier met zijn vijven deze tot nu toe mooie reis kunnen maken. In de ochtend om 7 uur hebben wij daadwerkelijk een dolfijn zien zwemmen. Echt geweldig. Wat ook indrukwekkend is, zijn de pelikanen. Vliegen af en aan , nemen een duik in zee om lekker visje te eten. Vandaag rust dag. Genoten van de zon, ons strand bij appartement en zwembad. Uiteraard deze ochtend nog even Starbucks gehaald in Daytona. Ed is volledig in zijn nopjes want we hebben een bbq gescoord . Die staat nu te branden. zo lekker eten . Na eten nog even golfen op een Amerikaanse golfbaan (mini) Dikke xx liefs de schouwies.

• 24 Juli 2014 - 10:25

An:

Wat een prachtige vakantie.Ed weer koken,wat word je weer verwend Sil.Nu wij moeten ons maar behelpen.Ook prachtig weer ,maar slechts een klein terrasje.Leuke foto's.Als jullie terug zijn hebben jullie ons niets te vertellen,wij weten alles al.Heel leuk.liefs An.

• 24 Juli 2014 - 14:32

Mimo:

hello kids how are you
    wat maken jullie veel mee.Wij reizen een beetje mee.
    De meeste plaatsen zijn wij ook geweest dus in gedachten
    zien we dat weer.Wat een prachtig land he.
    De groetjes van ons Tess en kwispel.

• 24 Juli 2014 - 14:33

Sjaan:

ziet er super uit allemaal, wat gaaf al die dieren die zomaar voorbij komen! Wij hier aan het pakken voor de vakantie ;) Geniet ervan allemaal en geniet van elkaar!!! Dikke kus

• 24 Juli 2014 - 22:19

Winterkampjes:

Hi familia....mooi om zo even met jullie mee te reizen...en te zien hoe jullie het hebben. Plezier. Plezier!!!