Kennedy Space centrum / aankomst Daytona Beach - Reisverslag uit Ormond Beach, Verenigde Staten van schouwstra - WaarBenJij.nu Kennedy Space centrum / aankomst Daytona Beach - Reisverslag uit Ormond Beach, Verenigde Staten van schouwstra - WaarBenJij.nu

Kennedy Space centrum / aankomst Daytona Beach

Door: Silva

23 Juli 2014 | Verenigde Staten, Ormond Beach

Hallo guys , dit horen wij de hele dag. Geweldig . Ik schrijf mijn verslag vanuit onze tuin, die overgaat in het strand. Heerlijk geluid van de zee. Echt geweldig. Pelikanen die overvliegen , op het strand is iedereen op zoek naar sea turtles. We hebben geweldige dag achter de rug. Gezond ontbijt in appartement en snel op weg naar Space Centre. Het was maar goed dat ik in Nederland regenjassen had gekocht, want die hadden we in begin nodig. Echt tropische bui. In Space Centre ervaring van lancering met de Space shuttle ondergaan . Voelde als net echt. Indrukwekkende films gezien. Iedereen vond het geweldig. Nu gearriveerd aan het strand. Een mens heeft dan niet veel meer nodig. Het geluid van de zee is heel rustgevend . Morgenochtend kijken of we dolfijnen zien. Truste

• 23 Juli 2014 - 08:27

Marianne:

Hallo guys,
    lijkt me indrukwekkend dat spacecenter, en spannend zo'n lancering. effe wat anders dan Walibi ;)
    hoop dat jullie dolfijnen zien!
    Safe journey XXX

• 23 Juli 2014 - 09:07

Yvon:

Hello, luitjes( op zn nederlands)
    Wat heerlijk hè , beetje actief wat bekijken en lekker relaxen!!
    Nou ben benieuwd of de dolfijnen langs komen, veel plezier
    Yvonne xx

• 23 Juli 2014 - 09:25

Jan En Corry:

Hoi lieverds
    Wat zijn jullie heerlijk aan het genieten.
    Gaaf Space centrum. Nu genieten op het strand.
    Wat een mooi plekje

• 23 Juli 2014 - 09:48

Ciska:

Hello,

Niet jaloers, ik ben NIET jaloers.....pfff...haha...Heerlijk hoor. Leuk om jullie zo te volgen, zo kom ik zelf ook in vakantiestemming. Enjoy!!

XX

• 23 Juli 2014 - 11:39

Joke Wil:

hallo fam:

wij lezen dat jullie het wel naar je zin hebben lekker verwennerij allemaal
    leuk al die indrukken nu zou zeggen geniet er maar lekker van
    kusjes voor iedereen xxxxx
    gr joke wil

• 23 Juli 2014 - 17:26

Oma En Opa:

Nou ziet er goed uit,wij liggen in s'gravendeel, hebben tim gisteren weer naar waalwijk gebracht, en daar nog even heerlijk van een bbq genoten,en tess meegenomen ,die paardagen met ons meevaart, heerlijkweertje hier ca 27 gr, geniet ervan,knuffel voor allen

• 23 Juli 2014 - 23:25

Am. :

Wat een geweldige ervaringen.goedis het nu een paar dagen bijkomen om alles te verwerken.het strand en zee met pelikanen i.p.v.onze krijsende meeuwen.Toch weer anders als bij ons .Tot horens xxAn.