31 juli relaxdag in blizzard beach - Reisverslag uit Kissimmee, Verenigde Staten van schouwstra - WaarBenJij.nu 31 juli relaxdag in blizzard beach - Reisverslag uit Kissimmee, Verenigde Staten van schouwstra - WaarBenJij.nu

31 juli relaxdag in blizzard beach

Door: Silke

31 Juli 2014 | Verenigde Staten, Kissimmee

Vandaag even een rustig dagje in Blizzard Beach. Zoals elke dag stond het ontbijtje weer klaar, en rond 10 uur waren we in het waterpark. Eerst in de familiebanden met het hele gezin, en daarna met z'n allen in de bandenrivier. Papa, ik en Jelle zijn nog van een glijbaan gegaan die verticaal naar beneden ging (het was leuk maar ik vond het goed voor 1 keer

• 01 Augustus 2014 - 10:11

An :

Toch weer die vervelende glijbaan Silke.hoe durf je.mama heeft dit natuurlijk niet gedaan.verstandig.Van Iris hoor ik helemaal niets ,heeft zij nog iets meer gedaan dan slapen?liefs oma.

• 01 Augustus 2014 - 20:22

Greet En Wim:

Hallo allemaal,wel lekker zo,n waterdag,hoor, verder natuurlijk ergvermoeiend al die bezienswaardigheden, wijhebbenhier ook prachtig weer,we zijn nu in burghsluis ,en blijven hier een paardagen, geniet ervan, dikke kusvan ons,en een poot van kwispel doui