Magic Kingdom - Reisverslag uit Kissimmee, Verenigde Staten van schouwstra - WaarBenJij.nu Magic Kingdom - Reisverslag uit Kissimmee, Verenigde Staten van schouwstra - WaarBenJij.nu

Magic Kingdom

Door: Silvia

29 Juli 2014 | Verenigde Staten, Kissimmee

Maandag 28 juli hadden wij een relaxdag. Twee volle dagen park bezoeken vereist toch wel een relaxdag. Om 9 uur stond auto weer geparkeerd en snel richting Typhoon Lagoon. Een park vol water glijbanen en kleine strandjes. Ik heb ook 1 glijbaan genomen en kids en Ed uiteraard veel meer. Het was een perfecte dag voor het zwembad. Warm, dus verkoeling was echt nodig. In de avond zijn wij naar Disney down town gegaan. Uitgaanscentrum, winkels kijken en hapje gegeten . Vandaag was het tijd voor Magic Kingdom.
De fastpass voor de nieuwe 7 dwergen achtbaan was helaas niet beschikbaar dus om stipt 9 uur stonden we voor de ingang om als een van de eerste daar te zijn. Al rennend door het paleis van Cinderella naar de Dwergen gesneld om daar te horen dat de baan door een technisch mankement tot nader order gesloten was. Dus eerst even naar Peter Pan gegaan. Daarna een enorme rij bij de Dwergen maar er toch maar in gaan staan. 45 minuten later stapten we in het karretje !! Wat overigens enorm meeviel want de rest van de dag is de wachttijd niet onder de. 90 minuten gekomen voor deze attractie. Verder de hele dag alle attracties met onze fastpass kunnen doen dus uiteindelijk enorm veel gedaan deze dag met als hoogtepunt de Disney parades. Eerst om 3 uur de "gewone" parade en om 9 uur 's avonds de Electrical parade. En of dat nog niet genoeg was om 10 uur nog even "aftoppen" met een spetterende vuurwerkshow rond het paleis van Cinderella. En dan nu, inmiddels half 1 's nachts, vermoeid maar voldaan naar bed. En morgen naar Disney''s Animal Kingdom (er komt geen eind aan :-)

• 30 Juli 2014 - 10:21

An:

Wat een mooi programma en wat hebben jullie veel gedaan na die relaxdag. De accu's waren weer helemaal opgeladen door dat watergebeuren.leuke foto's van jullie ,je moet ook eens foto's van mijn schoonzoon maken sil,want ik mis hem steeds.Hele fijne dagen nog in de parken.xxAn

• 30 Juli 2014 - 18:37

Oma En Opa :

Nou weer aardig in de weer geweest , nou wij ook , gisteren ca 5 uur in de auto gezeten , ondanks de droevige gebeurtenis , de fam , weer even gezien , we hebben nu nog 2 tantes, en 1 oom op hoge leeftijd , weer leuk om een hele rits neven en nichten te zien , gisterenavond om half tien weer aan boord , gistereren
    middag na de begravenis bij minie en harm heerlijk gegeten in pinjum die daar in een b en b zaten heel leuk ,
    een gehucht met 10 huizen , vanmorgen weer wat inkopen gedaan en weer gaan varen richting zeeland ,
    geniet ervan allemaal weer een dikke knuffel , als jullie terug zijn worden er dat heel wat . doui en tot morgen
    mimo en pipo