Verjaardag Silke in MGM Studio's 27 juli - Reisverslag uit Kissimmee, Verenigde Staten van schouwstra - WaarBenJij.nu Verjaardag Silke in MGM Studio's 27 juli - Reisverslag uit Kissimmee, Verenigde Staten van schouwstra - WaarBenJij.nu

Verjaardag Silke in MGM Studio's 27 juli

Door: Silvia

27 Juli 2014 | Verenigde Staten, Kissimmee

Verjaardag vieren in MGM studio's is natuurlijk geen straf. Button van Disney gekregen , Silke 's birthday. Ze is nog nooit zo veel gefeliciteerd. Dat vond ze erg leuk. Wederom 4x fast pass geregeld voor populaire attracties. Spetterende shows gezien, en een view achter de schermen. Leuk Italiaans restaurant gereserveerd in de Studio's, heerlijk gegeten en Silke nog een verjaardags taartje toe (van het huis !). Daarna snel naar het centrale punt bij Mickey's toverhoed om wederom een spetterende vuurwerkshow te zien. Nu weer volledig uitgeput maar voldaan op de bank van ons appartement en morgen een dagje Disney waterparken om een beetje te relaxen voordat we weer 2 dagen Disney parken tegoed hebben.

• 28 Juli 2014 - 10:26

Joke Wil:

hallo fam:

nou we lezen dat silke wel heel erg verwent is op haar verjaardag maar het ook heel bijzonder natuurlijk
    wie maakt dat nu mee geweldig
    maar jullie vermaken je wel ja na zo'n dag zal je wel pijn in de voeten hebben kunnen ons dat wel voor stellen
    geniet er maar van

gr joke wil

• 28 Juli 2014 - 14:49

Hanna:

Hey, eindelijk jullie reisverslag gelezen. Allemaal helemaal geweldig! Geniet ervan en ik blijf jullie volgen.
    xx Han.

• 28 Juli 2014 - 17:27

Frank:

hel-e-maal top daar, lees met veel plezier jullie adventures!!!

• 28 Juli 2014 - 18:40

Yvon:

Super , Silke zo je verjaardag vieren, wie wil dit nou niet!!!
    Gefeliciteerd en nog veel plezier,groetjes Yvonne

• 28 Juli 2014 - 18:56

Opa En Oma:

Nou wat weer een prachtige dag ,en zeker voor onze 15 jarige Silke,wat een belevenissen, Kwispel is ook erg verwend gisteren op haar verjaardag,ze heefteen speciaal menu gehad,niet zo goed voor de lijn maar ze vond het wel lekker, geniet er van allemaal,en morgen,allemaal een knuffel van ons doui.

• 29 Juli 2014 - 09:46

An:

Zo'n verjaardag zal je niet gauw vergeten Silke.Wat geweldig allemaal.hoe is het waterfestijn verlopen? Er was daar zeker geen internet.We verwachten nog wel een verslag van die relex dag hoor.liefs An.