Aankomst kissimee / verblijf voor 9 dagen - Reisverslag uit Kissimmee, Verenigde Staten van schouwstra - WaarBenJij.nu Aankomst kissimee / verblijf voor 9 dagen - Reisverslag uit Kissimmee, Verenigde Staten van schouwstra - WaarBenJij.nu

Aankomst kissimee / verblijf voor 9 dagen

Door: Silvia

25 Juli 2014 | Verenigde Staten, Kissimmee

Deze ochtend nog vanaf 7 uur genoten van onze dolfijnen. We hebben nog nooit zo'n super vakantie locatie gehad. Om 10 uur vertrek richting Orlando . Kaarten voor Disney parken gehaald. Shoppen in outlet malls. Zo super groot en veel. Iedereen heeft zijn slag geslagen. We hebben hier echt een geweldig mooi appartement. Geen zee vieuw maar super mooi. Net lekker pizza op en nu slapen. Truste.

• 26 Juli 2014 - 18:30

Pipo:

Goedenmiddag Amerika,voorlopig even een vaste stek,even geen gezeul met koffers,dat is fijn, wij liggen in middelharnis,blijven het weekend hier wat in buurt, en maandag even naar huis ,vandaag oud jaar voor Silke,en morgen hoera ,groot feest voorde 15 jarige, bellen dan wel, jullie moeten de groetjeshebben Van Monique (ex van jeroen)dieliggenhier ook met een boot,nou tot morgen, geniet ervan ,douie

• 26 Juli 2014 - 22:40

An,:

Hallo disneygangers,vermaken jullie je?kunnen jullie overal gemakkelijk bijkomen?het is daar misschien ook druk ivm weekend..we houden wel contact.Silke tot morgen.an

• 26 Juli 2014 - 23:42

Oom Jan En Tante Hilda:

Kissimee, Phonetisch kan het ook Kiss me heten. Silke gefeliciteerd en geen kiss me, maar wij kussen jou voor je verjaardag. Dat wordt een mooie zondag, lekker eten, luieren en genieten van de weelde.
    Wij genieten van de reisverslagen en verwachten nog wel wat. Morgenochtend bij An koffiedrinken. Komende week verwachten we ook nog bezoek uit Australie, een neef met zijn vrouw.
    Allemaal gefeliciteerd en een gezellige dag toegewenst, Mary, Hilda en Jan.