Nog 1 week - Reisverslag uit Schiedam, Nederland van schouwstra - WaarBenJij.nu Nog 1 week - Reisverslag uit Schiedam, Nederland van schouwstra - WaarBenJij.nu

Nog 1 week

Door: Silvia

12 Juli 2014 | Nederland, Schiedam

Zaterdag 19 juli om 14.30 (amerikaanse tijd) arriveren wij in Miami. Daarna gelijk naar Fort Lauderdale , relaxen aan zwembad en strand. Na 2 overnachtingen vertrekken wij naar Cape Canaveral. Dinsdag gaan wij naar space centrum. Vanaf hier richting Dayrona Beach. Appartement met zwembad aan het strand dus dat zit voor 3 dagen wel goed. Vrijdag 25 juli naar Kissemee, hier blijven wij 9 dagen. Parken bezoeken, shoppen in Orlando. Op maandag 4 augustus op weg naar Sarasota, even 2 dagen bijkomen van alle drukte. Vanaf hier naar Naples, de everglades bezoeken en daarna naar Key Largo. Hier gaan wij zwemmen met de dolfijnen. Uiteraard mag een bezoek aan Key West niet ontbreken, hier blijven wij dan het laatste weekend. Op maandag weer naar Miami, want op dinsdag 12 augustus vliegen wij weer terug. Maar zover is het gelukkig nog niet.

• 12 Juli 2014 - 20:05

An:

Heb het ie verslag gelezen.Ziet er goed uit.alles goed voorbereid.Leuk.ben benieuwd hoe alles verloopt.Ga alles goed volgen.xx

• 12 Juli 2014 - 22:54

Super moedertje je bent een kanjer. Super leuk.

• 13 Juli 2014 - 11:59

Wouter:

Heerlijk vooruitzicht, topprogramma. Ik zie onze vakantie daar weer helemaal voor me. Veel plezier!

• 13 Juli 2014 - 15:33

Hilda En Jan:

Volgen jullie op de dag en zijn erg benieuwd naar de belevenissen in het echt. Heel veel plezier.

• 13 Juli 2014 - 16:21

Silvia:

Hoi Monique bedankt voor de tip, ik het meteen in onze map noteren. Bedankt voor alle tips alvast, gaat goed komen